

Klant-onderzoek op maat van dokters-praktijken
Klantonderzoek op maat van dokterspraktijken
Realiseer meer omzet met dezelfde middelen
Vragen die klanten doen kopen
In onze online masterclass leer je als ondernemer om aan eender wie de juiste vragen te stellen, zodat je altijd waardevolle antwoorden terugkrijgt die je kan omzetten naar meer business.
Ontdek de werkelijke klantbehoefte
Tijdens je eerste gesprek met je klant moet je teweten komen wat je klant écht nodig heeft en van jou verwacht. Hoe beter je dit weet, hoe beter je hierop kan inspelen. Win-win voor jou én je klant.
Wat vinden klanten nu echt van hun ervaring met jouw bedrijf? Ongefilterde feedback heb je nodig om je als bedrijf blijvend te kunnen verbeteren.
Van inzicht naar meer omzet
heyhello wijst uw praktijk de weg
Elke dag ligt er meer omzet binnen handbereik, mits u precies weet wat uw patiënten nodig hebben en hoe u daar meer efficiënt mee kan omgaan.
heyhello onderzoekt dit aan de hand van doorgedreven klantonderzoek in combinatie met scherpe data-analyse en levert een helder rapport met een stap-voor-stap groeiplan naar meer omzet dat perfect aansluit bij de schaal en ambities van uw praktijk.
Onze consultants zijn doorgewinterd in de dagelijkse realiteit van KMO’s en vertalen deze data naar concrete acties die passen binnen uw tijd- én budgetgrenzen.
Kwalitatief klant- & marktonderzoek
Hoe kan u meer omzet realiseren met dezelfde middelen en tijd? Welk marktsegment biedt potentieel voor groei?
Een realistisch plan voor groei
Concreet uitgewerkt in behapbare stappen, zodat uw team er morgen mee van start kan gaan.
Feiten in plaats van buikgevoel
Duidelijke prioriteiten en een helder gekwantificeerd ROI-overzicht, zodat u weet waar elke euro rendeert.
Ontvang een vrijblijvende offerte
Dankzij de unieke interviewmethode en scherpe analyses van heyhello wisten we precies waar onze prioriteiten moesten liggen – een aanpak die ik elke ondernemer kan aanraden.
dr. Barry Dekeyser

Dankzij het onderzoek van heyhello wist ik perfect wat de mensen voor wie ik ging ontwerpen écht nodig hadden. Dat heeft dit project echt naar een hoger niveau getild.
Loore Van Laethem

Het traject heeft een heel grote impact gehad op onze werking. We zijn niet meer zomaar in het wilde weg aan het tasten, maar hebben concrete tools gekregen om aan de slag te gaan.
dr. Manon Leroij

Al na enkele minuten had ik het door: hier zit goud in. De interviews deden allerlei ideeën opborrelen en brachten dingen naar boven waar ik nog niet had bij stilgestaan.

Stijn Coppejans
Ik vind de totale aanpak enorm verrijkend. Ik heb nieuwe inzichten gekregen die ervoor gezorgd hebben dat ik nu zeer gericht mijn patiënten kan helpen.
Gertjan Van Gils

Over heyhello
Al meer dan tien jaar helpt heyhello een brede waaier aan klanten vooruit, van multinationals tot overheidsinstanties, en die bewezen expertise zetten we nu in voor KMO’s. Lees in de reviews hoe zaakvoerders vandaag profiteren van onze ervaring met grote bedrijven en hoe hetzelfde kwaliteitsniveau rendeert op hun schaal.
Onze consultants zijn doorgewinterd in de dagelijkse realiteit van KMO’s en vertalen deze data naar concrete acties die passen binnen uw tijd- én budgetgrenzen.