
Ga zelf aan de slag met onze kennis
gratis webinars door laurens van lieshout
Vragen die klanten doen kopen
In onze online masterclass leer je als ondernemer om aan eender wie de juiste vragen te stellen, zodat je altijd waardevolle antwoorden terugkrijgt die je kan omzetten naar meer business.
Ontdek de werkelijke klantbehoefte
Tijdens je eerste gesprek met je klant moet je teweten komen wat je klant écht nodig heeft en van jou verwacht. Hoe beter je dit weet, hoe beter je hierop kan inspelen. Win-win voor jou én je klant.
Wat vinden klanten nu echt van hun ervaring met jouw bedrijf? Ongefilterde feedback heb je nodig om je als bedrijf blijvend te kunnen verbeteren.
Schrijf je in voor 1 van onze gratis webinars
WIJ DELEN ONZE KENNIS
Ga zelf aan de slag met 1 van onze gratis webinars:
Boost ideeën in 8 minuten
Hoe je op 8 minuten tijd een bom aan ideeën genereert met een simpele techniek die je meteen kan toepassen.
4:35 min
Ideeën realiseren zonder risico en chaos
Hoe je nieuwe ideeën test en realiseert zonder grote budgetten, tijdverlies of faalkosten, aan de hand van voorbeelden uit de luchtvaart én je eigen business.
9:16 min
Wat je klant niet zegt
(is vaak het belangrijkst)
Waarom klassieke klant bevragingen vaak tekortschieten en hoe je wél tot de inzichten komt die zorgen voor meer omzet.
6:54 min
Haal 72% meer uit jouw klant bevragingen
Waarom klassieke tevredenheidsvragen vaak weinig opleveren en hoe je klant bevragingen wél waardevol maakt.
7:15 min
Masterclass: Haal meer business uit de gesprekken met je klant
De 6 gouden regels voor gesprekken met klanten, zodat je directe en eerlijke feedback krijgt.
41:18 min
Schrijf je in
Neem contact met ons op
Bedankt voor jouw registratie. Je ontvangt zo snel mogelijk een link van ons.
Bedankt voor de
boeiende presentatie!
Dominique
Dankjewel!
Morgen meteen uitproberen ;-)
Jelle
Enorm interessant,
mede vanwege de oefening.
Bedankt!
Avo
Heel boeiende masterclass! Bedankt Laurens en Lotte!
Thomas

Over Laurens Van Lieshout
Laurens is de oprichter van heyhello en heeft al meer dan 10 jaar ervaring met het uitvoeren van klantonderzoek. Hij heeft talloze bedrijven geholpen om erachter te komen wat hun klanten écht denken en nodig hebben door met hen te praten volgens de regels van de kunst. Geen vage meningen of beleefde antwoorden, maar concrete inzichten waar je direct mee aan de slag kunt. Laurens houdt van een no-nonsense aanpak en deelt in deze webinar praktische tips waarmee jij meteen betere gesprekken voert.