Ga zelf aan de slag met onze kennis

gratis webinars door laurens van lieshout

Vragen die klanten doen kopen

In onze online masterclass leer je als ondernemer om aan eender wie de juiste vragen te stellen, zodat je altijd waardevolle antwoorden terugkrijgt die je kan omzetten naar meer business.

Ontdek de werkelijke klantbehoefte

Tijdens je eerste gesprek met je klant  moet je teweten komen wat je klant écht nodig heeft en van jou verwacht. Hoe beter je dit weet, hoe beter je hierop kan inspelen. Win-win voor jou én je klant.

Wat vinden klanten nu echt van hun ervaring met jouw bedrijf? Ongefilterde feedback heb je nodig om je als bedrijf blijvend te kunnen verbeteren.

Boost je verkoopgesprekken

Tijdens een sales-gesprek kan je dankzij onze tips als bedrijf en verkoper beter inspelen op de noden en verwachtingen van je klanten, met meer business als gevolg!

Schrijf je in voor 1 van onze gratis webinars

WIJ DELEN ONZE KENNIS

Ga zelf aan de slag met 1 van onze gratis webinars:

Boost ideeën in 8 minuten

Hoe je op 8 minuten tijd een bom aan ideeën genereert met een simpele techniek die je meteen kan toepassen.
4:35 min


Ideeën realiseren zonder risico en chaos

Hoe je nieuwe ideeën test en realiseert zonder grote budgetten, tijdverlies of faalkosten, aan de hand van voorbeelden uit de luchtvaart én je eigen business.
9:16 min


Wat je klant niet zegt 

(is vaak het belangrijkst)

Waarom klassieke klant bevragingen vaak tekortschieten en hoe je wél tot de inzichten komt die zorgen voor meer omzet.
6:54 min


Haal 72% meer uit jouw klant bevragingen

Waarom klassieke tevredenheidsvragen vaak weinig opleveren en hoe je klant bevragingen wél waardevol maakt.

7:15 min


Masterclass: Haal meer business uit de gesprekken met je klant

De 6 gouden regels voor gesprekken met klanten, zodat je directe en eerlijke feedback krijgt.

41:18 min

Schrijf je in

Neem contact met ons op

Bedankt voor de
boeiende presentatie!

Dominique

Dankjewel!

Morgen meteen uitproberen ;-)

Jelle

Enorm interessant,
mede vanwege de oefening.
Bedankt!

Avo

Heel boeiende masterclass! Bedankt Laurens en Lotte!

Thomas

Over Laurens Van Lieshout

Laurens is de oprichter van heyhello en heeft al meer dan 10 jaar ervaring met het uitvoeren van klantonderzoek. Hij heeft talloze bedrijven geholpen om erachter te komen wat hun klanten écht denken en nodig hebben door met hen te praten volgens de regels van de kunst. Geen vage meningen of beleefde antwoorden, maar concrete inzichten waar je direct mee aan de slag kunt. Laurens houdt van een no-nonsense aanpak en deelt in deze webinar praktische tips waarmee jij meteen betere gesprekken voert.