Customer Pulse

Altijd voeling met je klanten

Met wekelijkse gesprekken en korte video's weet je precies wat er leeft bij je klanten.


Houd de vinger aan de pols en weet dankzij wekelijkse gesprekken met jouw klanten wat ze nodig hebben, wat werkt en waar hun verwachtingen niet worden ingelost.


Hoe werkt het?

  • Wekelijks of tweewekelijks 1 online gesprek van 30 min
  • Jij krijgt een 10-minuten video met highlights + 1 slide met 3-5 actiepunten
  • Makkelijk te delen met je team via meeting, mail of chat


Wat levert het je op?

  1. Inzicht in wat klanten blij maakt of doet afhaken
  2. Een team dat klantgericht denkt en werkt
  3. Sneller verbeteren en bijsturen dankzij regelmatige klantfeedback
  4. Een waardevolle videobibliotheek voor product, onboarding en strategie




Ik vind de totale aanpak enorm verrijkend. Ik heb nieuwe inzichten gekregen die ervoor gezorgd hebben dat ik nu zeer gericht mijn patiënten kan helpen. Je krijgt absoluut waar voor je geld bij een traject van heyhello!



Gertjan Van Gils, praktijk Trug

Kies het abonnement dat bij jou past

Pulse Weekly

  • 4 online gesprekken van 30min met jouw (potentiële) klant per maand,  elke week één
  • Elke week een 10min highlightvideo + slide met actiepunten

810€ /maand

10% korting bij aankoop van 12 maanden = 729€/maand

5% korting bij aankoop van 6 maanden = 770€/maand

Pulse Bi-Weekly

  • 2 online gesprekken van 30min met jouw (potentiële) klant per maand, elke 2 weken één
  • Elke 2 weken een 10min highlightvideo + slide met actiepunten

405€ /maand

10% korting bij aankoop van 12 maanden =365€/maand
5% korting bij aankoop van 6 maanden = 385€/maand

Optionele Add-On: Quarterly Deep-Dive

  • Op het einde van het kwartaal een workshop van 3 uur, bij jou op het bedrijf met jouw team. We zetten de belangrijkste inzichten uit de gesprekken met jouw (potentiële) klanten om in heldere prioriteiten en concrete acties voor je bedrijf.
  • 810