Haal meer business uit de gesprekken met je klant

gratis masterclass door laurens van lieshout

Vragen die klanten doen kopen

In onze online masterclass leer je als ondernemer om aan eender wie de juiste vragen te stellen, zodat je altijd waardevolle antwoorden terugkrijgt die je kan omzetten naar meer business.

Ontdek de werkelijke klantbehoefte

Tijdens je eerste gesprek met je klant  moet je teweten komen wat je klant écht nodig heeft en van jou verwacht. Hoe beter je dit weet, hoe beter je hierop kan inspelen. Win-win voor jou én je klant.

Wat vinden klanten nu echt van hun ervaring met jouw bedrijf? Ongefilterde feedback heb je nodig om je als bedrijf blijvend te kunnen verbeteren.

Boost je verkoopgesprekken

Tijdens een sales-gesprek kan je dankzij onze tips als bedrijf en verkoper beter inspelen op de noden en verwachtingen van je klanten, met meer business als gevolg!

Schrijf je in!

Wat je gaat leren


  • De 6 gouden regels voor gesprekken met klanten, zodat je directe en eerlijke feedback krijgt

  • Hoe je écht ontdekt wat klanten nodig hebben, zodat je jouw aanbod perfect kan afstemmen

  • Welke vragen je nooit meer mag stellen, zodat klanten niet gewoon zeggen wat ze denken dat jij wilt horen


  • Géén vage theorie, maar praktische tools waarmee je meteen aan de slag kan.


Het resultaat: je haalt meer business uit je klantgesprekken, je klanten zijn meer tevreden én je kan waardevolle feedback verzamelen om je bedrijf te laten groeien.

Neem contact met ons op

Bedankt voor de
boeiende presentatie!

Dominique

Dankjewel!

Morgen meteen uitproberen ;-)

Jelle

Enorm interessant,
mede vanwege de oefening.
Bedankt!

Avo

Heel boeiende masterclass! Bedankt Laurens en Lotte!

Thomas

Over Laurens Van Lieshout

Laurens is de oprichter van heyhello en heeft al meer dan 10 jaar ervaring met het uitvoeren van klantonderzoek. Hij heeft talloze bedrijven geholpen om erachter te komen wat hun klanten écht denken en nodig hebben door met hen te praten volgens de regels van de kunst. Geen vage meningen of beleefde antwoorden, maar concrete inzichten waar je direct mee aan de slag kunt. Laurens houdt van een no-nonsense aanpak en deelt in deze webinar praktische tips waarmee jij meteen betere gesprekken voert.