
Ideeën realiseren zonder risico of chaos
gratis webinar door laurens van lieshout
Vragen die klanten doen kopen
In onze online masterclass leer je als ondernemer om aan eender wie de juiste vragen te stellen, zodat je altijd waardevolle antwoorden terugkrijgt die je kan omzetten naar meer business.
Ontdek de werkelijke klantbehoefte
Tijdens je eerste gesprek met je klant moet je teweten komen wat je klant écht nodig heeft en van jou verwacht. Hoe beter je dit weet, hoe beter je hierop kan inspelen. Win-win voor jou én je klant.
Wat vinden klanten nu echt van hun ervaring met jouw bedrijf? Ongefilterde feedback heb je nodig om je als bedrijf blijvend te kunnen verbeteren.
Schrijf je in!
Wat je gaat leren
- hoe je een idee snel en slim testen, zonder het meteen groots uit te rollen;
- hoe je risico’s vroegtijdig detecteert, zodat je geen tijd of geld verspilt aan een slecht idee;
- hoe je scherpe keuzes maakt op basis van feedback, in plaats van meningen of buikgevoel;
- hoe je chaos vermijdt bij het uitwerken van nieuwe concepten, met simpele tools.
Deze video is bedoeld voor ondernemers die nieuwe concepten willen uitwerken zonder te verdwalen in chaos, ego’s of dure fouten.
Het resultaat: je kan met meer vertrouwen je ideeën vormgeven, sneller knopen doorhakken en investeren in wat werkt, zonder te blijven hangen in twijfel, eindeloos bijsturen of dure blunders.
Neem contact met ons op
Leuk dat je je hebt ingeschreven! Je krijgt direct een e-mail van ons met de link naar de webinar. Check ook zeker je spam!
Veel kijkplezier,
Lotte & Laurens
Er is een fout opgetreden bij het versturen van jouw bericht. Probeer het later nog eens.
Bedankt voor de
boeiende presentatie!
Dominique
Dankjewel!
Morgen meteen uitproberen ;-)
Jelle
Enorm interessant,
mede vanwege de oefening.
Bedankt!
Avo
Heel boeiende masterclass! Bedankt Laurens en Lotte!
Thomas

Over Laurens Van Lieshout
Laurens is de oprichter van heyhello en heeft al meer dan 10 jaar ervaring met het uitvoeren van klantonderzoek. Hij heeft talloze bedrijven geholpen om erachter te komen wat hun klanten écht denken en nodig hebben door met hen te praten volgens de regels van de kunst. Geen vage meningen of beleefde antwoorden, maar concrete inzichten waar je direct mee aan de slag kunt. Laurens houdt van een no-nonsense aanpak en deelt in deze webinar praktische tips waarmee jij meteen betere gesprekken voert.