Ideeën realiseren zonder risico of chaos

gratis webinar door laurens van lieshout

Vragen die klanten doen kopen

In onze online masterclass leer je als ondernemer om aan eender wie de juiste vragen te stellen, zodat je altijd waardevolle antwoorden terugkrijgt die je kan omzetten naar meer business.

Ontdek de werkelijke klantbehoefte

Tijdens je eerste gesprek met je klant  moet je teweten komen wat je klant écht nodig heeft en van jou verwacht. Hoe beter je dit weet, hoe beter je hierop kan inspelen. Win-win voor jou én je klant.

Wat vinden klanten nu echt van hun ervaring met jouw bedrijf? Ongefilterde feedback heb je nodig om je als bedrijf blijvend te kunnen verbeteren.

Boost je verkoopgesprekken

Tijdens een sales-gesprek kan je dankzij onze tips als bedrijf en verkoper beter inspelen op de noden en verwachtingen van je klanten, met meer business als gevolg!

Schrijf je in!

Wat je gaat leren


  • hoe je een idee snel en slim testen, zonder het meteen groots uit te rollen;
  • hoe je risico’s vroegtijdig detecteert, zodat je geen tijd of geld verspilt aan een slecht idee;
  • hoe je scherpe keuzes maakt op basis van feedback, in plaats van meningen of buikgevoel;
  • hoe je chaos vermijdt bij het uitwerken van nieuwe concepten, met simpele tools.


Deze video is bedoeld voor ondernemers die nieuwe concepten willen uitwerken zonder te verdwalen in chaos, ego’s of dure fouten.


Het resultaat: je kan met meer vertrouwen je ideeën vormgeven, sneller knopen doorhakken en investeren in wat werkt, zonder te blijven hangen in twijfel, eindeloos bijsturen of dure blunders.

Neem contact met ons op

Bedankt voor de
boeiende presentatie!

Dominique

Dankjewel!

Morgen meteen uitproberen ;-)

Jelle

Enorm interessant,
mede vanwege de oefening.
Bedankt!

Avo

Heel boeiende masterclass! Bedankt Laurens en Lotte!

Thomas

Over Laurens Van Lieshout

Laurens is de oprichter van heyhello en heeft al meer dan 10 jaar ervaring met het uitvoeren van klantonderzoek. Hij heeft talloze bedrijven geholpen om erachter te komen wat hun klanten écht denken en nodig hebben door met hen te praten volgens de regels van de kunst. Geen vage meningen of beleefde antwoorden, maar concrete inzichten waar je direct mee aan de slag kunt. Laurens houdt van een no-nonsense aanpak en deelt in deze webinar praktische tips waarmee jij meteen betere gesprekken voert.