
Haal 72% meer uit jouw klant bevragingen
gratis webinar door laurens van lieshout
Vragen die klanten doen kopen
In onze online masterclass leer je als ondernemer om aan eender wie de juiste vragen te stellen, zodat je altijd waardevolle antwoorden terugkrijgt die je kan omzetten naar meer business.
Ontdek de werkelijke klantbehoefte
Tijdens je eerste gesprek met je klant moet je teweten komen wat je klant écht nodig heeft en van jou verwacht. Hoe beter je dit weet, hoe beter je hierop kan inspelen. Win-win voor jou én je klant.
Wat vinden klanten nu echt van hun ervaring met jouw bedrijf? Ongefilterde feedback heb je nodig om je als bedrijf blijvend te kunnen verbeteren.
Schrijf je in!
Wat je gaat leren
- Waarom statistieken en hypothetische vragen je op het verkeerde been zetten
- Hoe bedrijven als Walmart dure lessen leerden uit verkeerd begrepen feedback
- Welke vragen wél leiden tot bruikbare inzichten
- Waarom échte gesprekken met klanten meer opbrengen dan eindeloze surveys
Het resultaat: je haalt meer omzet, je klanten zijn meer tevreden én je kan waardevolle feedback verzamelen om je bedrijf te laten groeien.
Neem contact met ons op
Bedankt voor jouw registratie. Je ontvangt zo snel mogelijk een link van ons.
Er is een fout opgetreden bij het versturen van jouw bericht. Probeer het later nog eens.
Bedankt voor de
boeiende presentatie!
Dominique
Dankjewel!
Morgen meteen uitproberen ;-)
Jelle
Enorm interessant,
mede vanwege de oefening.
Bedankt!
Avo
Heel boeiende masterclass! Bedankt Laurens en Lotte!
Thomas

Over Laurens Van Lieshout
Laurens is de oprichter van heyhello en heeft al meer dan 10 jaar ervaring met het uitvoeren van klantonderzoek. Hij heeft talloze bedrijven geholpen om erachter te komen wat hun klanten écht denken en nodig hebben door met hen te praten volgens de regels van de kunst. Geen vage meningen of beleefde antwoorden, maar concrete inzichten waar je direct mee aan de slag kunt. Laurens houdt van een no-nonsense aanpak en deelt in deze webinar praktische tips waarmee jij meteen betere gesprekken voert.